Home » Scholen » Westerkim

5102 DC Dongen

I www.obswesterkim.nl

Daltononderwijs

Als ouder wil je graag een actieve basisschool voor je kind, waar kinderen zich spelend en lerend ontwikkelen. Je wilt dat de leerkrachten ervoor zorgen dat alle kinderen hun mogelijkheden zoveel mogelijk benutten. Dat er veel aandacht is voor de verschillen tussen kinderen en voor hun talenten. Westerkim biedt het onderwijs aan op een manier die voor kinderen aantrekkelijk is, in uitdagende lokalen, wij zorgen zo voor een stimulerende omgeving die kinderen motiveert om te leren.

Zelfstandigheidsbevordering, verantwoordelijkheid en samenwerken vinden wij essentiële waarden. Deze waarden zijn de pijlers van het Daltononderwijs. Westerkim heeft in 2010 haar Daltonlicentie behaald. Op onze school werken Daltongecertificeerde leerkrachten.

Een goede basis

In de kleutergroepen werken wij met het Piramideproject. De groepsleerkrachten en de onderwijsassistenten dragen samen zorg voor de ontwikkeling van het kind. Wij kunnen uitstekend inspelen op de behoeften van het kind.
Zie ook www.obswesterkim.nl